Användarvillkor
Genom att acceptera de beskrivna användarvillkoren, integritetspolicyn och användningen av cookies, godkänner du att Registeransvarig Tribonum AB (Mailbox 2307 , 11175 Stockholm) får hantera personuppgifterna om dig i enlighet
med integritetspolicyn.

Du är införstådd med att dessa uppgifter härigenom kan presenteras för kunder och andra samarbetspartners till Tribonum AB, samt att Registeransvarig och Registerförare är bundna till att göra detta i enlighet med gällande lagkrav.

Uppgifterna ges frivilligt och du har informerats om att du kan kräva insyn i och rättelse av uppgifterna, eller att de raderas, i enlighet med Personuppgiftslagen.
Välkommen
Integritet
Din integritet är viktigt för oss och denna integritetspolicy beskriver hur Tribonum AB samlar in och använder personuppgifter. Integritetspolicyn utgår ifrån lagstiftningen i Sverige där Tribonum AB är etablerat.

Insamling av information   Information från registrering av CV-profil och uppdatering(ar) av profilen via ”Min sida”, samt IP-adress.Om du söker på jobb eller registrerar din profil genom ”Sök med LinkedIn”-funktionen eller “Sök med Jobreg”-funktionen kommer systemet hämta in tillgänglig information från profilen i den tjänst som du autentiserar dig med. Informationen lagras då i din profil.Vi samlar in data i aggregerad form angående våra besökare på webben, som trafikdata, platsdata, etc.I en del fall lagrar vi e-postkorrespondens när du kontaktar oss. Systemet placerar cookies i din webbläsare, så som det beskrivs i dokumentet angående användning av cookies
Detta används informationen till Informationen som samlas in används där den är nödvändig för att:
Leverera våra tjänster till dig och att kommunicera runt tjänsterna med dig. Utvärdera dina kvalifikationer och underlätta i samband med nuvarande och framtida rekryteringsuppdrag eller bemanningsuppdrag.

Informera om relevanta möjligheter och erbjudanden som vi kan erbjuda.Vara kompatibla med lagmässiga krav.

Upprätthålla säkerhet - IP-adress inhämtas så att du som kandidat kan få en översikt av vilka IP-adresser som har använts för att logga in på ditt konto.

Registeransvarig och Registerförare
Tribonum AB är Registeransvarig och är den part som äger den data som blir inlagd i systemet. Som Registerförare står RecMan AS för systemlösningen, som utvecklar, driftar och underhåller systemet där dina personuppgifter lagras. RecMan AS använder underleverantörer för att utföra uppgifter som Registerförare.

Det finns ett separat Databehandlingsavtal mellan Tribonum AB och RecMan AS, vilket reglerar vilken information Registerföraren har tillgång till och hur informationen ska behandlas.

Tredjeparter Tribonum AB vill kunna hantera dina personuppgifter och de behöver också kunna presenteras för kunder och andra samarbetspartners av Tribonum AB. Registeransvarig och Registerförare är förpliktigade att följa de krav som lagen anger.

För att kunna använda datan på ett effektivt sätt, samt för att kunna erbjuda dig de bästa tjänsterna, är det i vissa fall nödvändigt att skicka uppgifter till tredje part. Dessa tredjeparter har separata och oberoende sekretesspolicys. Tribonum AB bär inte ansvar för innehållet och aktiviteterna i de relaterade tjänsterna. Vi vill likväl skydda integriteten inom de tjänster vi tillhandahåller och välkomnar feedback inom dessa områden.

Få insyn i, ändra eller radera dina personuppgifter. Som registrerad i systemet har du rätt till att kräva insyn i och rättning av personuppgifterna, eller att de raderas. Kravet skall bemötas kostnadsfritt och inom 30 dagar.
Om du önskar dra tillbaka ditt samtycke till hantering av dina personuppgifter gör du det genom att radera din profil.

Som kandidat kan du när som helst radera din egen profil från “Min profil” i systemet, eller så kan du ta kontakt med Tribonum AB för hjälp med detta. Från din profil kan du även ändra information som du lagt in i din profil i systemet.

Vill du ha insyn i den information som Tribonum AB har om dig, eller om du har frågor om eller synpunkter på vår hantering av personuppgifter, kan du kontakta din kontaktperson hos oss eller skicka ett e-postmeddelande till info@tribonum.se
Välkommen
Cookies
Cookies för bättre användarupplevelse och säkerhet, cookies är små filer som ligger lagrade i din webbläsare eller på den enhet som du använder när du öppnar en webbsida. På samma sätt som merparten andra webbsidor, använder vi cookies för att kunna ge dig en bättre, snabbare och tryggare användarupplevelse. Till exempel använder vi cookies för att:

Möjliggöra vissa funktioner i systemet.
Förbättra säkerheten för ditt och andras användarkonton hos oss.
Få insikt kring användarbeteenden för att förbättra användarupplevelsen - vi använder standardverktyg inom branschen för besöksanalys, och dessa kan placera cookies i din webbläsare för att ge insikt om användarbeteenden vid användning av webbsidan.

Registerföraren samlar in anonym information om besökare via Google Analytics-verktyget. Syftet med detta är att sammanställa statistik som används för att förbättra och vidareutveckla informationsinnehåll och tjänster som tillhandahålls. Som exempel på vad statistiken används till kan vi nämna: information om hur många personer som besöker olika sidor, hur länge besöket varar, vilka webbplatser användare kommer ifrån och vilka webbläsare som används.

Beroende på ditt användande av systemet kan det hända att någon av sidorna innehåller trepartstjänster, som en karta från Google Maps i en jobbannons, en film från Vimeo etc., och användning av sidor som innehåller dessa tjänster kan medföra att tjänsterna placerar ytterligare cookies. Medelia AB har ingen kontroll över detta och vi uppmanar dig därför att även göra dig bekant med dessa tjänsters integritetspolicys också.

Använder du “Sök med LinkedIn”-funktionen eller “Sök med Jobreg”-funktionen i systemet kommer en cookie att placeras i webbläsaren från respektive tredjepart.

Blockera och radera cookies
Om du inte vill att det ska placeras cookies när du besöker webbsidan kan du göra inställningar för detta i din webbläsare. Mer information om detta hittar du i dokumentationen för din webbläsare. Notera att, om du stänger av möjligheten för webbsidan att placera cookies, kan det påverka användarupplevelsen och en del funktioner på sidan kan sluta fungera.

Du kan även radera befintliga cookies i din webbläsare. Se dokumentationen för din webbläsare för mer information om hur detta görs.
Kvalitetspolicy för Tribonum Vårdbemanning AB
Tribonum skall vara flexibla och lyhörda för kundens och de anställdas krav och önskemål. Mervärde skapas genom att kombinera våra kunskaper, miljötänkande, effektivt hanterande av våra resurser och en jämlik vård och omsorg i hela Sverige. Därför arbetar vi för att varje leverans blir en god referens för framtida affärer.Vi ska hålla vad vi lovar och vara föredömliga samarbetspartners och utvecklas tillsammans med våra kunder och personal. Vi skall sträva efter att ständigt erbjuda kvalitetssäkring och ett rationellt, kostnadseffektivt arbetssätt för lönsamma tjänster både för kunden och oss. Vi ska leverera tjänster till högsta kvalitet. Kvalitetsarbetet ska vara en naturlig del av vårt dagliga arbete och alla medarbetare har kvalitetsansvar.Samarbete inom hela företaget präglas av ett öppet informationsutbyte. Våra tjänster ska vara trygga för både kund och personal samt följa och beakta lagar och förordningar. I vårt dagliga arbete ska miljö och etik beaktas. Ett personligt, aktivt och synligt engagemang i kvalitetsfrågor krävs av varje ledare och varje anställd. Varje medarbetare skall känna att man är viktig, bidrar till organisationens framgång och skapar mervärde.

Vi arbetar med ständig utveckling och förbättring av våra processer, rutiner och strukturer för att på så sätt skapa rätt förutsättningar för organisationen att leva upp till kunders och personals förväntningar.

Vi säkrar kvaliteten i vår leverans då vi arbetar med ständig uppföljning av hur väl vi lyckas nå våra mål, vi efterfrågar feedback och har en omfattande avvikelsehantering.
Kvalitetsmål

Övergripande kvalitetsmål
Vårt övergripande kvalitetsmål är 90% nöjd bemanningspersonal och kunder. Mätning av kundtillfredsställelse sker genom att vi i dialog med kunder och personal följer upp genomförda bemanningsuppdrag med både kund och personal. I början (senast 31 januari) på varje år skickas frågeformulär ut till 10 kunder och 10 konsulter från Recman hur de upplever Tribonum som leverantör och samarbetspartner.För kunder mäter vi service, kvalité på leverans, bemötande, korrekt fakturering samt helhetsbetyg för Tribonum jämfört med konkurrenter.  För konsulter mäter vi service, bemötande, hur väl uppdragen motsvarar det vi utlovat, utbetalning av lön/faktura, helhetsbetyg för Tribonum jämfört med konkurrenter.  Helhetsbetyget skall vara att 90% av kunder och konsulter tycker vi är bättre leverantör och samarbetspartner än konkurrenterna,Detaljerade kvalitetsmål
I syfte att följa upp och utveckla verksamheten har vi satt upp följande detaljerade kvalitetsmål:Införande av kvalitetsledningssystem
Under 2021 införs ett kvalitetsledningssystem enligt ISO 9001:2015 för hela verksamheten.

Kundtillfredsställelse:
Bemanningspersonal med rätt medicinsk- och social kompetens, kontakt med Tribonum, rätt tidrapportering och rätt fakturering. Kundens ställda krav och förväntningar skall uppfyllas till 100 %.
Mätning av kvalitetsmål gällande kundtillfredsställelse:
Kvalitetsmålet på kundtillfredsställelse mäts i form av frågeformulär till kunder som vi får kontakta. Kundformulär skickas ut efter varje avslutat kalenderår.  Vi kan inte kontakta avdelningschefer inom regioner. Uppföljning sker också genom uppföljningsmöten med kund.

Personaltillfredsställelse:
Personal som jobbar via Tribonum skall till 100% känna sig nöjda med att uppdrag stämmer med beskrivning, enkelt att tidrapportera, rätt lön i tid samt god kontakt med Tribonum.
Kvalitetsmålet på personaltillfredsställelse mäts i form av samtal med personal samt frågeformulär.